вівторок, 1 грудня 2015 р.

Виноградні цукерки

Я не люблю десерти. Власне, часом я можу зїсти невеличкий шматочок торту або якесь морозиво, але особливого захоплення вони у мене не викликають. Але от усі мої домашні страшенно люблять солодке і тому я намагаюсь тримати рівновагу, між солоденьким та корисним. Окремою перевагою таких цукерок є те, що їх спокійно можна приготувати напередодні вечірки і вони не потечуть, як, наприклад, фруктовий салат. А лише з одного грона винограду їх можна приготувати чимало, так що вистачить усім гостям.

Інгредієнти:

80 ягід винограду. Бажано вибрати сорт, у якому ягоди великі і круглі.
200 г шоколаду (білого або чорного)
50 г мелених горіхів (будь-яких)
Зубочистки

Спосіб приготування:

Ягоди ретельно помити і висушити паперовим рушником. Взяти зубочистку і насадити на неї виноградину протилежною стороною від того отвору, що утворився коли ви знімали ягоду з китиці. Велике деко застеліть папером для випічки. Мелені горіхи насипте у неглибоку тарілку.
Шоколад розтопити на водяній бані. Шоколад бажано брати чорний або білий, бо молочний матиме не надто естетичний вигляд. Поки шоколад ще не встиг застигнути занурте у нього ягоди до половини і одразу ж обмакніть їх у горіхи. Викладайте на папір зубочисками догори.

Поставте деко у холодильник на 2-3 години, щоб шоколад застиг. Смачного!



Немає коментарів:

Дописати коментар