неділю, 7 лютого 2016 р.

Тиждень бургерів

Так вже сталося, що саме на цей тиждень припадає день Святого Валентина і я подумала, що було б непогано сумістити приємне з корисним. На інших сайтах можна знайти купу рецептів різноманітних романтичних десертів, та інших вишуканих страв які чомусь рекомендують робити у формі сердечок. Але коли я бачу це засилля сердець я завжди згадую старий анекдот:

- Дайте мені будь ласка ось цю червону плюшеву дупу.
- Так то ж сердечко!
- Пані, я 20 років працюю кардіохірургом, так що дайте мені цю червону плюшеву дупу.

Так що як вам вже так хочеться догодити своєму чоловіку, то немає страви кращої, за старі добрі бургери. Чому? Тому що це поживно, тому що там м’ясо, і тому що це дійсно чоловіча страва. Звичайно, є ще стейки але там все настільки просто, що присвячувати їм цілий тиждень не хочеться.

Звичайно, бургери - то не найкорисніша і не найдієтичніша страва, але їх люблять усі. Особливо чоловіки і діти:) Але, як завжди, я пропоную зробити шкоду мінімальною і замінити кетчуп на томатний соус домашнього приготування, готові котлети з супермаркету на смачні і домашні, а майонез на різноманітні соуси. Так, корисними та дієтичними такі бургери не стануть, але й шкоди буде набагато менше.

Пам’ятаючи про вегетаріанців я також запропоную кілька варіантів овочевих бургерів, так що, маю надію, що цього тижня кожен знайде собі рецепт до смаку:) Отже, закуповуємо овочі, м’ясо та булочки і йдемо готувати бургери:)



Немає коментарів:

Дописати коментар