понеділок, 28 грудня 2015 р.

Пюре з цвітної капусти

Ну шо за стіл без гарної миски пюре? Особисто я, незважаючи на все різноманіття гарнірів, просто не можу собі цього уявити. Але щороку готувати одну й ту саму картоплю... Нє, якось не дуже хочеться. Я експериментувала. Я додавала різні спеції, міняла молоко з вершками на сир, запікала і формувала кекси. Аж поки, після того як я поставила цвітну капусту у соусі і трішки про неї забула, я зрозуміла що картопля - то зовсім не єдиний овоч, з якого можна приготувати смачнюче пюре.

Інгредієнти:

1 середня цвітна капустина
¼ чашки молока
1 ст.л. оливкової олії
2 зубки часнику
Сіль та перець

Спосіб приготування:

Закип'ятіть велику каструлю підсоленої води. Капусту розберіть на суцвіття і варіть 10 хвилин. Злийте воду.
На пательні розігрійте оливкову олію та обсмажте подрібнений часник доки він не стане золотим, близько хвилини. Зніміть з вогню.
Розтовчіть капусту товкачем, а якщо хочете надати їй кремову текстуру - збийте блендером. Коли капуста розтовчена - додайте молоко. Вливайте його потроху, доки не отримаєте бажану консистенцію. Приправте сіллю та перцем і додайте часник з олією, ретельно перемішайте.
Перед подачею можна прикрасити зеленню. Смачного!



Немає коментарів:

Дописати коментар