неділю, 6 грудня 2015 р.

Рибний тиждень

У мене є багато рецептів і дуже хочеться викласти їх усі і відразу, але у мене виникає почуття, що мій блог стає невпорядкованим. Тому, я прийняла рішення започаткувати тижні, присвячені тому чи іншому інгредієнту, або події. Так, перед Новим Роком та Різдвом на вас чекають відповідні тижні зі святковими стравами:) Але почати я хотіла б іншого...

Риба. Користь цього продукту ніхто не стане заперечувати, оскільки всім нам з дитинства відомо, що риба багата на фосфор та йод, які є надзвичайно корисними. Окрім того, риба - дієтичний продукт і якщо ви не будете зловживати майонезом та іншими не найкориснішими для здоров’я та фігури додатками, то у кількості рибки можна себе особливо не обмежувати:)

Але, як і будь-який інший продукт, рибу потрібно вміти правильно обирати. Звичайно, інформації на цю тему в інтернеті більш ніж достатньо, але я розкажу як я сама вибираю рибу. Отже, якщо перед вами риба з головою, то першим, на що потрібно звертати увагу будуть очі. Вони мають бути ясними, чистими та прозорими. Варто один раз побачити очки дійсно свіжої риби, щоб зрозуміти про що йдеться. Обирати рибу по зябрам я не вмію, та й гидую перебирати рибу на базарі чи у магазині. Якщо перед вами філе заморожене, то зверніть увагу на пакування. Краще буде, якщо воно щільно «облягає» шматки риби і всередині немає повітря. Шар льоду також має бути рівномірним. Так, ви можете бути впевнені у тому, що пакування не втратило цілісності, а рибу не заморожували кілька разів. Якщо філе свіже, то найкращим орієнтиром буде запах і зовнішній вигляд. Рибка має бути щільною, а жирок, якщо перед вами лосось, - білим, а не жовтуватим.


І наостанок маленька порада: якщо у магазині немає хорошої риби, то краще не купуйте взагалі. Оскільки неякісну рибу не зможе врятувати навіть найкращий рецепт.



Немає коментарів:

Дописати коментар