неділю, 20 грудня 2015 р.

Новий Рік

Ну от, до Нового Року залишилось трошки більше тижня і тому я прийняла рішення увесь час, що залишився, присвятити стравам для новорічного столу. Відверто кажучи, підібрати дійсно цікаві рецепти мені було надзвичайно складно, тому що Новий Рік - то особливе свято у нашій країні і господині завжди намагаються приготувати щось виняткове.
Власе, зі свого досвіду святкування цього свята я роблю висновок, що усі родини поділяються на два типи: ті, що влаштовують застілля, і ті, котрим більше подобається фуршетний формат. Але я ж викладаю рецепти і тому мала підібрати такі страви, котрі могли б стати при нагоді в обох випадках. З іншого боку, незалежно від формату святкування, стіл виглядає приблизно так: 50% - закуски і салати, 20% - гарячі страви, 20% - гарніри і 10% - десерти. Окремо йдуть напої, котрі можуть бути як власного приготування (починаючи від узвару чи компоту і закінчуючи гарячим шоколадом чи глінтвейном), так і купленими у магазині.
Власне, беручи за основу вищевказане співвідношення я і складала план рецептів. Отже, на вас чекають рецепти різноманітних закусок, серед яких я особливу увагу приділила дипам, кілька рецептів надзвичайно смачної свинини і гуски, цікаві гарніри (не забувайте про ті, котрі я вже описувала), десерти і навіть кілька новорічних напоїв.
Отже, починаймо готувати:)



Немає коментарів:

Дописати коментар