неділю, 31 січня 2016 р.

Одна каструля

От буває у вас так, що готувати не хочеться від слова зовсім? Звісно буває, бо всі ми люди, всі ми часом втомлюємося, хворіємо, а то й просто немає настрою. Але що робити, якщо ви так само як і я не готуєте на кілька днів наперед? Виявляється, вихід є:)

Взагалі ці страви називаються «one pot», що в перекладі звучить як «одна каструля». Весь сенс у тому, що усі інгредієнти складаються до однієї каструлі або пательні, заливаються водою-вершками-бульйоном і готуються. Тобто, увесь процес приготування зводиться до мінімальної підготовки інгредієнтів і очікування, доки все приготується. Мені здається, що навіть яєчню готувати важче:)

Відверто кажучи, коли я готувала за одним з таких рецептів (а то була надпроста паста з лососем, рецепт якої я давала під час рибного тижня), мені було страшно. Я боялась, що паста розвариться на клейстер, риба залишиться сирою, і взагалі я просто зіпсую недешеві продукти. Але сказати, що результат мене приємно здивував, то не сказати нічого.

Єдине, на що обов’язково потрібно звертати увагу, то це на час приготування. Тобто, якщо паста вариться 10 хвилин, то її потрібно закладати за 10 хвилин до кінця приготування. У іншому випадку: або паста розвариться, або інші складові залишаться сирими. Те ж саме стосується рису. Отже, не лінуємося читати упаковку чи користуватись пошуковими системами, бо знайти інформацію про те, як довго вариться той чи інший інгредієнт не важко. Але не переживайте, у рецептах, якими я з вами поділюсь цього тижня, весь час приготування вже прорахований, і етапи розписані чітко.

До речі, усі вказані цього тижня рецепти можна готувати як у каструлі, так і у мультиварці. І, на мій смак, у мультиварках виходить смачніше. Мабуть через те, що там кришка закривається герметичніше. Отже, якщо ви втомились від кухні, то цей тиждень я присвячую вам:)



Немає коментарів:

Дописати коментар