неділю, 10 січня 2016 р.

Тиждень детоксу

Ну от і скінчився мій тиждень відпочинку і я знову повертаюсь до блогу:) Маю надію, що у вас свята пройшли вдало: смачно, корисно і весело. І, незважаючи на те, що свята ще не скінчились і попереду на нас чекає ще Василя та Водохреще, особисто в мене смаколики вже не лізуть. Хочеться чогось простенького, легенького і максимально простого у приготуванні. Тому я оголошую тиждень детокс рецептів, котрі не лише допоможуть вам трошки почистити організм від надлишків майонезу та домашньої ковбаски, але й стануть непоганим початком для повернення на шлях здорового харчування.

Звичайно, не варто забувати про те, що на дворі все ще зима, а отже страви мають бути хоч і легкими, але поживними. Саме тому я приділила особливу увагу супам та салатам, які можна подавати як окремо, так і разом з невеликою кількістю курки чи риби. До речі, і про тих, хто полюбляє солоденьке я також не забула і тому протягом тижня я дам рецепт надзвичайно смачних шоколадних медальйонів.

Далі про баланс вітамінів. Я не отримаю Нобелівської премії якщо скажу, що чим довше ми готуємо щось, тим менше вітамінів та корисних елементів ми отримуємо. Але вихід є: готуємо у пароварці або у мультиварці. Намагаємося мінімізувати процес обсмаження, надаючи перевагу тушкуванню або варінню. Отже, супи і різні тушковані страви - наше все. Мінімум зусиль на підготовчому етапі і максимально корисний результат.

Отже, запасаємося овочами, куркою, рибкою і уперед до очищення наших організмів:)



Немає коментарів:

Дописати коментар