середу, 27 січня 2016 р.

Салат з запеченої цвітної капусти та лісових горіхів

От мені цікаво: це лише я думала, що лісові горіхи йдуть виключно до десертів? Ну бо ж до салатів зазвичай якщо й додають горіхи, то мигдаль або волоські. Але коли я спробувала це поєднання запеченої, кремової капусти і лісових горіхів я зрозуміла, що це дійсно надзвичайно смачно. Мабуть, справа у природній солодкуватості цвітної капусти. Та й в усьому іншому ця страва більше нагадує десерт: кориця, мед, гранатові зернята... але, ти не менше, це салат і до того ж дуже смачний.

Інгредієнти:

1 головка цвітної капусти, розібрати на суцвіття
5 ст.л. оливкової олії
1 велике стебло селери, порізане на шматки товщиною в 1 см
5 ст.л. лісових горіхів
1/3 чашки подрібненої петрушки
1/3 чашки гранатових зернят
1 ст.л. винного оцту
1,5 ч.л. меду
¼ ч.л. кориці
Сіль та перець

Спосіб приготування:

Розігрійте духовку до 200С. Цвітну капусту викладіть на деко, збризніть 2-3 ст.л. оливкової олії, приправте сіллю та перцем і перемішайте. Запікайте у розігрітій духовці 25-35 хвилин, доки капуста не стане золотавою. Готову капусту перекладіть до миски і дайте охолонути.
Знизьте температуру до 160С, а деко застеліть пергаментом. На деко викладіть лісові горіхи в один шар і запікайте протягом 10-15 хвилин. Я раджу уважно слідкувати за горіхами, бо одного разу у мене за 15 хвилин цілком згоріли, а іншого - ще були сируваті. Так що краще прослідкувати.
У мисці змішайте 2 ст.л. оливкової олії, оцет, мед та корицю.
Дайте горіхам трохи охолонути а потім подрібніть їх та додайте до капусти, разом з зернятами гранату, селерою, петрушкою та заправкою.
Перед подачею ретельно перемішайте салат. Смачного!



Немає коментарів:

Дописати коментар