неділю, 17 січня 2016 р.

Сніданки

Я не люблю снідати. Я і без того важко прокидаюсь і єдине, чого мій організм потребує зранку - це величезна чашка кави з молоком. Але мій гастрит зі мною не погоджується і для того, щоб задобрити гастритного бога мені доводиться їсти зранку, а отже, питання «ну шо мені такого з’їсти?» для мене ніколи не втрачає актуальності.

Усі дієтологи одноголосно стверджують, що сніданок - то найважливіший прийом їжі. Більш того, саме під час сніданку можна дозволити собі з’їсти щось солоденьке, навіть якщо ви на суворій дієті. Так, особисто на мене найважче враження складає англійський сніданок, бо таку кількість їжі за один раз, та ще й зранку... нє, англійці - то великі люди.

Компонуючи сніданок не варто також забувати про деякі корисні речовини, які неодмінно мають міститись у продуктах, з яких ви готуєте. Так, невід’ємною частиною сніданку має буди хліб із зернятами та насінням, оскільки він містить багато вітамінів групи В, що відповідають за утворення серотоніну - гормону радості. Також не варто забувати і про магній, що запобігає депресії, а отже знову ж таки насіння, горіхи, шоколад і какао - наше все.

Отже, якщо вам набридли звичайні омлети, яєшні і канапки, а вівсянка взагалі ніколи не була вашою улюбленою стравою - цей тиждень для вас:) Саме цього тижня я поділюсь цікавими рецептами сніданків і повірте, скуштувавши хоч раз вівсянку з яблуками та корицею, або кремову вівсянку з персиками ви назавжди зміните своє ставлення до цього продукту.



Немає коментарів:

Дописати коментар