середу, 13 січня 2016 р.

Капустяний салат

От я впевнена у тому, що зараз ви подумали «та невже ото вона думає, що я не знаю рецепту капустяного салату?». А я вам впевнено відповідаю: не знаєте. Точно не знаєте. Точніше знаєте, але зовсім не той. Тому що я хочу з вами поділитись не тим рецептом, до якого усі звикли, а особливим:) Я пропоную вам рецепт салату з цвітної капусти та броколі! В результаті виходить не лише смачно, але й дуже корисно.

Інгредієнти:

2 головки броколі
1 головка цвітної капусти
2,5 чашки натертої моркви
½ чашки зернят соняшника
1 чашка сушеної смородини
½ чашки подрібненої петрушки
½ чашки родзинок
4-6 ст.л. лимонного соку
Сіль та перець
Мед або кленовий сироп

Спосіб приготування:

У броколі та цвітної капусти зберіть суцвіття та видаліть тверді стебла. Подрібніть за допомогою комбайну чи вручну та викладіть до миски. Додайте моркву, зернята (до речі, можете додати ще зернята гарбуза), смородину, родзинки та петрушку. Ретельно перемішайте, додайте сіль, перець та лимонний сік за смаком.

Перед подачею можете додати трохи меду або кленового сиропу. Смачного!



Немає коментарів:

Дописати коментар