суботу, 9 квітня 2016 р.

Шоколадний кекс у чашці за 5 хвилин

Знаю, знаю, я сама до таких рецептів ставлюсь більш ніж скептично. Бо або у мене мікрохвильовка якась не така, або мої руки дійсно не під те заточені, але з усіх рецептів пятихвилинних кексів які я випробовувала у мене виходило щось неїстівне, а більш схоже на... краще не буду казати:) Але цей рецепт винятковий! Спробувала і тепер, якщо мені терміново потрібно щось солодке, готую лише за ним. Спробуйте й ви:)

Інгредієнти:

¼ чашки борошна
2 ст.л. какао
2-4 ст.л. цукру
Дрібка солі
1 маленьке яйце
3 ст.л. кокосового молока (або будь-якого іншого)
3 ст.л. олії
1 ч.л. ванільного екстракту
30 г чорного шоколаду
1 ст.л. розчинної кави

Спосіб приготування:


Візьміть велику чашку, яку можна ставити до мікрохвильовки, і змастіть з середини стінки та дно вершковим маслом. Окремо у мисці змішайте борошно, какао, цукор та сіль. Додайте яйце, молоко, олію та ванільний екстракт і ретельно збийте. Подрібніть шоколад та додайте його до тіста. Обережно перелийте тісто до чашки, яку будете ставити у мікрохвильовку. Злегка притрусіть тісто кавою і поставте кружку у мікрохвильовку. Запікайте кекс протягом 1,5 хвилини на потужності у 1200 Вт. Дістаньте готовий кекс, дайте трохи охолонути і можете прикрасити на ваш смак. Смачного!



Немає коментарів:

Дописати коментар