неділю, 24 квітня 2016 р.

Великдень

От коли ще починати Великодній тиждень, як не на власний День Народження, який ще й співпав з Вербною неділею?:) Звичайно, для того, щоб у вас було достатньо часу на всі приготування я починаю викладати рецепти заздалегідь.

Відверто кажучи, Великдень - то свято, яке я люблю не менше, ніж Різдво і Новий Рік, та навіть трохи більше за свій День Народження:) Тому що на це свято ми завжди їздили до бабусі та дідуся, насолоджувались різноманітними смаколиками, влаштовували битви яйцями і навіть отримували невеличкі презенти «від зайчика».

У різних регіонах нашої країни до традиційного великоднього меню входять різні страви. Наприклад, я лише не так давно дізналась про існування сирної паски, бо у моїх краях паска - то така булка, щедро змащена глазур’ю і здобрена родзинками. А ще, традиційно у нас до церкви у кошиках носять паску, яйця, сіль та ковбаску, а от на Київщині, як я нещодавно дізналась, носять ще печене м’ясо і булки з маком.

Але часи змінюються і до святкового меню впевнено входять нові страви, рецептами яких я й поділюся з вами цього тижня. Звичайно, про дієти можна забути: свинина, яйця та солодощі - на першому місці. Але тим, хто слідкує за своєю фігурою, я раджу подивитися теги та дібрати страви, які я пропонувала до Нового Року та Різдва.

Отже, заплющуємо очі і не зважаємо на ціни, щоб на Великдень насолодитись надзвичайно смачними святковими стравами:)



Немає коментарів:

Дописати коментар