неділю, 27 березня 2016 р.

Дитяча їжа

Відверто кажучи я не надто добре розуміюсь на дитячій їжі. Більш того, у мене навіть власних дітей немає. Але у мене є племінник, який нереально перебірливий у їжі. А оскільки у різноманітних спільнотах мами часто запитують як приготувати ту чи іншу страву для дітей я вирішила трохи поділитися власним досвідом з того, що можна приготувати малечі.

Багато рецептів я шукала на англомовних ресурсах і от яку дивну тенденцію я помітила: вони не готують м’ясо у пароварках. Овочі - так, але й то рідко. У 3-4 місяці, коли починаються перші прикорми, дітям дають різноманітні пюре у яких овочі піддають мінімальній тепловій обробці. Старшим діткам м’ясо або відварюють, а частіше запікають. Єдине, чого як вогню бояться зарубіжні матусі це сіль та цукор, а останнім часом додався ще й глютен.

У такі моменти я згадую як моя мама розповідала, що коли мені було 2-3 роки, то найулюбленішими моїми стравами була картопля пюре з вершковим маслом, котлеткою та маринованим огірочком (до речі, саме цю комбінацію я до цих пір просто обожнюю), або манна каша з ванільним цукром на вершках. Який глютен? Як то без цукру та солі? Але то таке:)

Звичайно, коли у нас з’явився племінник, то смаженими котлетами ми його не годували, але і у фанатизм не впадали і намагалися дотримуватись «золотої середини» між смачним та корисним. Особисто я у його годуванні завжди керувалась одним «а я б це з’їла?», і якщо відповідь була «ні», то я й не пхала:) От по такому принципу я й робила добірку: тут ті рецепти, які однаково можна робити як для дітей, так і для дорослих:) Смачного!




Немає коментарів:

Дописати коментар